dxnielc
Join Date
20.05.20
Comments
1596
Squads
0
Votes
18
Reviews
0
Mate idc if he don’t make my team I’ve got to complete big cock divock and play him over the rat yedder idc
23.02.22
Holy shit from 84+
04.03.22
Holy shit boys did icon roulette on phone went through all the nations and no icons popped up because I already had 87 eto in my squad and just got prime eto from the pack big upgrade I’m so gassed
20.02.22
Wow ea I normally get 11 wins but now your gonna make me sweat my balls off to get 14 wins for tots pack
28.04.22
Most sweatiest weekend ever
28.05.22
Holy shit those fodder packs Friday are gonna have to come in clutch to complete this beast my clubs rinsed
03.07.22
Won a draft to get 2 fucking rare gold packs and a 7.5k pack
01.06.22
He’s already insane as it is and when he gets an inf Wednesday and the 5 win upgrade he’ll hopefully go up to 85/86 he’ll be unstoppable
04.10.21
I’m convinced you got a better chance of beating a pro in fut champs than Winning in world class squad battles with a silver team
26.02.22
Fucking bellerin from shapeshifters pack I acc give up
21.06.22
Lol Man U fans really thought he choose that toxic club over playing under klopp and playing in every competition
08.06.22
Champs rewards are so shit nowadays grind to get 11 wins then you get no walkouts in ultimate and 50k pack joke
26.03.22
Draft rewards are so fucking shit
07.07.22
Did you boys get a 50k pack for free?
22.04.22
Good investment at 35k?
20.02.22
Ea need to stop requiring fucking tots and totw there unatainable nowadays and I’m not spending like 60k on one
04.07.22
The things id do for this card bro. I’m literally begging I pack him in rivals Tommorrow last chance of packing him plz ea
29.12.21
If Liverpool pull this signing off and sign another midfielder this summer they will be dangerous next season
08.06.22
800k is way too cheap for this card…
08.05.22
Can’t wait till neres or Antony gets a card and this card goes 50k+
19.10.21
Love how panic sellers keep selling and he’s dropping I’ll just buy more and enjoy my profit in a few weeks lmao
20.10.21
Well in my boy. You n Stevies boys did your part
22.05.22
Painful night of champs to get courtoius and canneles in reds I love this game
21.05.22
Normally stop at 6 wins in play offs but I won all 10 this time n I didn’t get a player over 84 from packs. Ea it’s fucking July up the pack weight you tight bastards
10.07.22
Thinking off doing the same he looks incredible
14.11.21
Counldnt do any more than they did. Scoring 2 away from home at city. City scoring 3 back just shows the class divide between the 2 teams
22.05.22
Gameplay is fucking awful and rigged
12.02.22
Lmao 19k is a steal he’ll rise so much if there’s an Antony or neres released any time soon
17.10.21
Your just one very lucky man
25.02.22
Not a day goes by I don’t regret keeping you
09.02.22
I really don’t need him with how good my attack is but I feel I’ll regret not doing him especially knowing he’ll most likely get a plus 2
03.04.22
This card is unreal best striker I’ve used this year
06.07.22
Guys how much will he rise when out of packs
30.09.21
Fucking volland from 75x10
30.05.22
Words can’t describe how good he is bro
10.01.22
Upgrade 1 done. 2 more to go boys till we get the best winger in the game….
03.04.22
Gonna wait for fodder to go down a bit and then I’m just gonna buy him gassed to try him out the Egyptian king
14.11.21
These new packs are so insane but I can’t do them my clubs skint from saving packs lmao. I’m gonna have to do them with coins I get from champs and totw pack
19.01.22
And the rise starts
22.10.21
Gotta be a guaranteed Dempsey pack that’s all everyone’s getting including me fuck sake
13.07.22
Tbh I might do him id rather do him than a shitty icon pick
18.01.22
Nah I’m done now you can’t play rivals nowadays in elite div you’ve got kids playing fucking possession in July like I’ve just drew a game 0-0. Fuck these sados I’m out
12.07.22
Is he really that good? because I’m thinking of doing him instead of an icon pack cuz ik I’ll get shafted. Don’t really get in my team but I feel I’ll regret not doing him he looks mental
06.02.22
I acc can’t with this game I’ve never been so pissed at a game normally I’m calm but today man I swear I’ve literally been sat here for 4 hours tryna get into elite div and every time I get 1 win off the shitty game plays me against the biggest virgin ever who don’t know what colour the sky is then I get pushed back and have to win 2 more I acc cba.
23.03.22
I’ve got the 83x25 to open and some really good saved packs for toty so I’m definitely gonna try complete him with fodder i get. Fuck doing the icon pick
18.01.22
New I should’ve got some at 150k
26.02.22
Did him for 8k I’m buzzing with that what a card
09.11.21
Fuck this game from 6 100k packs best player was sancho I’m never ever buying points again
19.12.21
Something special this Liverpool team. They can just turn it on whenever they want. If anyones ever gonna do the quad it will be this team
03.05.22
Gameplay is acc unplayable
18.02.22
Got him at 25k held him for nearly 3 weeks now I give up with this market im just gonna sell and invest somewhere else
14.11.21
Spent my last 300k coins on the mid/prime to get nedved I’m so done boys
22.02.22
I really don’t get how some of these twats enjoy playing fifa how they do. Passing it around my box like a nob waiting for me to press them then just pass and score
06.05.22
Liverpool gonna be scary with him up top n diaz and salah on the sides of him
08.06.22
2
13.04.22
This games fucking awful
28.05.22
Fuck this I’m playing striker with a hawk
29.07.22
Road to 340k
30.09.21
Still can’t believe I got him in campaign pick he’s so fucking good
24.04.22
Luckily sold him at 1.3m finally sold a player then he didn’t rise after
11.02.22
Out of 4600 points I got 4 boards no walkouts fuck this game
27.09.21
he’s one of the best cards in the game as it is when he gets the last 2 upgrades he’s gonna be the best card in the game
07.04.22
Hold him for a bit and he’ll rise 50k+ if they release any eredevise cards plus his upgrade
17.10.21
I really do hope he’s amazing as I’ve had to sacrifice some real legends to get this rat like potm salah and origi. Only got 2 87 and 2 86 to do now gonna be mad having a 94 untreadable mbappe
19.03.22
Every fucking guarenteed I’ve done has been shite
25.05.22
Extinct tonight
28.09.21
Just about to finish mbappe but I seeing this guy is gonna come out makes me wish I waited. Ik mbappe is probs better but this guy looks so fun and could’ve done for way cheaper
23.03.22
Guarenteed profit 13k for a 85 inf is a joke remember 85 inf last fifa selling for 30k plus
09.10.21
Holy shit he’s good it’s like I just got toty cr7 for free
10.07.22
This dynamic is so much better than potm
27.03.22
Running bale and lozano up top with insigne cam but can’t lie insigne is too weak tbh so shall I do this guy with rest of fodder to play striker with bale and then I’ll play tots felix in cam?
12.07.22
Easy 40k in a week or 2
22.02.22
Invested in this guy when he was 18k sold him for 25k in hype. Now he’s 75k lmao. Tbf 75k is a steal price for a card getting +4 n great in game
26.11.21
I know he’s likely to get a plus 3 but 4 mil that’s a joke you can literally craft a potm mbappe for less than 2 mil if you have fodder
20.03.22
Still the best player I’ve ever used outperforms eto at st he just doesn’t miss
04.01.22
Shall I do him for a b2b or wait for tots?
21.04.22
Ik it’s disappointing but I’m so proud of the boys. To fire on all 4 cylinders for every possible game we could’ve played is an achievement in itself we go again next year. Istanbul…
29.05.22
Was lucky enough to get him in 85x10 tried him out in elite div for a few games and bro he’s genuinely insane nothing else to say
26.12.21
Got a gold pack and a couple chemstyles for pre season rewards lmao
12.10.21
I’ve litteraly got no golds in my club for icon swaps or just for general upgrade sbc. Shall I open 2/5 of the 100k packs and the prime golds I’ll get from elite div to stock up club a bit Thursday and save the other 3 100k packs and 2 50k packs
25.04.22
Ik these shapeshifters are crazy but is it me or is fifa dead now like last year I was still enjoying the game all the way in august with all the fun summer cards they were dropping but now Idno it feels shit
05.07.22
Scraped my club and Put all my golds into them new upgrade packs and managed to get enough fodder to do the 88 for free only have to buy the other squads now let’s go
15.11.21
Swear in draft every game is easy until you play the one guy who don’t know what colour the sky is and you lose in the 3rd round
12.03.22
I’m honestly lost for words done 7 icon packs this year all L’s as usual so thought oh icon pick surely I get something useable. Spent about 300k liquid on it and I see gattuso, laudrup and suker pop up I’m so done never touching anything icon related again
23.01.22
These player picks are so shite done about 10 no player above 83
14.02.22
Do I do him ? Don’t really need him but I’m scared he’ll get the plus 2 and be godly. How likely are rangers to win boys?
04.04.22
Best attacker I’ve used all year. Better than potm mbappe for me
16.05.22
Packed this guy from doing league sbc for fodder for mbappe and I’ve played him st for a bit with eto and mate he’s fucking unreal if I’d packed him before starting mbappe I genuinely probs wouldn’t have started mbappe he’s that good
21.03.22
Chose him as apparently sane is a fraud n this guy is mental in game
08.07.22
I’m so excited for last day of the season if gerrard and coutinho win it for Liverpool it will be incredible even as a neutral
15.05.22
Gold kimpembe has 80 reactions and is the best cb in the game…
09.03.22
Some player this guy is. Just unreal
19.04.22
I already have benz and fekir but i feel like I’m gonna regret it if I don’t do him he looks broken
20.10.21
Bro you have 28 days
15.11.21
Fucking hell best player from 85 plus pick was fucking kane
19.06.22
Hahaha 4 mil what a joke
19.03.22
Worth every penny he’s so good
15.11.21
Hold brother
25.02.22
Should’ve sold at 64k cba to wait another 2 week for him to rise
30.09.21
Had to rush games in tonight as I can’t play rest of the weekend so I stopped 11 wins and got Bernardo silva and Trent in reds. Trent goes straight in the team and Bernardo looks mental . W reds for 11 wins?
07.05.22
Social Media Links
N\A
N\A
N\A
N\A